Bezbolesna Implantacja

Dzięki inwestycjom w skaner, oprogramowanie i drukarkę 3D mamy możliwość wykonania szablonu chirurgicznego i wykonania bezbolesnej implantacji. KAŻDY zabieg implantacji wykonuję z szablonem. Ustaliliśmy to jako standard postępowania w naszej Stomatologii na Jeziorakiem. Dążymy do tego by oferować Naszym Pacjentom postępowanie minimalnie inwazyjne i bezpieczne. Szablony chirurgiczne to droga do zapewnienia Państwu postępowania bezbolesnego. Guided Surgery stosowałem już 10 lat temu dzięki współpracy z belgijskim Materialise lecz koszty (500Euro) wykluczały ich wykonanie dla każdego pacjenta. Dzisiaj całkowite koszty to ok 300 PLN i są to koszty kalkulowane bez zysku. Celem jest bezpieczeństwo i komfort nie zysk.

• Szablon pozwala precyzyjnie wprowadzić wszczep
  • Zabiegi są wykonywane bez uniesienia płata bez szwów. Przekłada się to na doskonałe gojenie i bezbólowy okres pozabiegowy
  • Zabieg jest krótki: od znieczulenia do przykręcenia śruby gojącej przeciętnie 12 minut
  • Znakomita większość naszych pacjentów raportuje, że nie implantacja była bezbolesna  a po zabiegu nie było potrzebne żadne postępowanie przeciwbólowe
  • Gojenie jest szybsze a implant może być wprowadzony do funkcji już 6 tygodni po zabiegu. W dawnych protokołach zalecane było gojenie aż 6 miesięcy !

Przed zabiegiem pozycja wszczepu jest zaplanowana na komputerze

Szablon chirurgiczny wydrukowany na naszej drukarce 3D jednoznacznie określa pozycję implantu. Drukarka ma precyzję 25 mikronów, a żywica z której drukujemy szablony posiada odpowiednie certyfikaty biozgodności i może być sterylizowana termicznie

Implant wprowadzany jest przez szablon chirurgiczny prawie bezkrwawo i dokładną kontrolą kierunku i głębokości

Takie postępowanie jest minimalnie inwazyjne i niebolesne. Nie ma obrzęku po zabiegu większość pacjentów nie zażywa nawet tabletki przeciwbólowej. Nasi pacjenci są wdzięczni za komfort pozabiegowy. Strach przed bólem mija już po pierwszym zabiegu a legendy o bolesnych zabiegach implantacyjnych odchodzą w niebyt w konfrontacji z rzeczywistością