Implanty bez bólu w jeden dzień

implantologia iławaPiękny uśmiech jest naszą wizytówką i tym, na co zwracamy uwagę w czasie poznawania nowych osób. Idealnie równe i białe zęby dodają nam pewności siebie i sprawiają, że chętnie się uśmiechamy a tym samym jesteśmy bardziej otwarci na innych ludzi i jednocześnie postrzegani przez otoczenie jako osoby pewne siebie i otwarte. Jednak nie każdy z nas może cieszyć się naturalnie pięknym uśmiechem.

Bardzo często na skutek choroby, wypadku czy złego leczenia stomatologicznego tracimy zęby. Jest to bardzo duży problem nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim zdrowotny. Braki w uzębieniu sprawiają, że gorzej przeżuwamy pokarm (co może doprowadzić nawet do problemów trawiennych). Oprócz tego pozostałe zęby mają tendencję do przesuwania się, dlatego też wszelkie ubytki w uzębieniu należy uzupełnić jak najszybciej.

Obecnie najlepszym sposobem na odbudowę brakujących zębów są implanty. Dzięki nim piękny uśmiech można odzyskać już w czasie jednej wizyty. Implant zęba jest jego najwierniejszym odzwierciedleniem: zbudowany jest z tytanowej śruby, która wszczepiana jest na miejsce korzenia. Następnie na wszczepiony implant nakładana jest korona zęba, która doskonale imituje prawdziwego zęba.

Wszczepienia implantu Iława

Ogromną zaletą metody jaką są implanty w jeden dzień jest to, że pięknym uśmiechem można cieszyć się już po kilku godzinach. Oczywiście wcześniej konieczne jest wykonanie wszelkich niezbędnych badań, jednak sam zabieg wszczepienia implantów trwa około godzinę i jest zupełnie bezbolesny dla Pacjenta. W czasie jednej wizyty stomatolog usuwa zęby i na ich miejsce wszczepia implanty.

Warto mieć na uwadze, że przed wizytą na której zostaną Pacjentowi wszczepione implanty należy się umówić na wizytę konsultacyjną. W jej trakcie lekarz stomatolog sprawdza stan uzębienia Pacjenta i dobiera odpowiednią metodę leczenia, a także przedstawia kosztorys. Po wykonaniu wszystkich zleconych badań, gdy lekarz stwierdzi że nie ma żadnych przeciwwskazań, Pacjent może umówić się na wizytę podczas której zostaną wszczepione implanty.

Wszystkich zainteresowanych ofertą jaką są implanty bez bólu w jeden dzień w Iławie zapraszamy do kontaktu. Już teraz umówi się na wizytę w naszym gabinecie stomatologicznym i ciesz się pięknym uśmiechem po jednej wizycie. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi pozostałymi ofertami:  ortodoncja w Iławie, stomatologia estetyczna czy implantologia.